الأحد، 13 أكتوبر 2013

اه يا محمولى اقصد اه يا موبايلى او تليفونى


يا جماعة هنــّـــــوني...يا اخوانــّا باركوليموبايلى


يا جماعة لو تسمحوا...من بعــض لمـّــولي


أنا أصلي من لخــمتي...ضيـّـــعت محمولي

كااااااااااان حلو وبكاميرا.....ليه بس لـــــــيه
سرقوه

دا انا بـَــعد منــِّـه خلاص.....تحــْـرم عليّــا
ألــــــــوو


على بعد ميـــــــت كيلو.....كان يبـــــدأ
البــــــلوتوث


كان فيه تلات كامــيرات.....و رفـــــرفين و
فـــانوس


كان ميموري ميت جيجا.....والشاشة نوع مـِ الـ top


ناقصه يادوب رامــــتين......و يتـــــــــــقلب لاب
توب


بيخش نــــــــــت وفـــيه.....راديــــــو
وتليــــــــفزيون


كان ناقــــــــصه تلاجـة........ونـــروح نجيب
مأذون


طول عمره عاش طاهـر......كــان بــركة في
جيوبي


علشان لا حاطـــــط فيه......ولا هيــــــــفا ولا
روبي
من بعد ما منـــــــبهّــه......سابني
مافيش
صــــحيان


وليــلاتي بتحـــــسـّـــر......على لعــــــــــــبة
التعبان


ولا عمره بهـــــــــدلني......وتعــ
ـــــــــبني
بمـشاكله


ولا نوكيا ولا سامسونج.....راح يعملوووا
شكــــــله


يااللي سرقـــته هعيـش..... طول عمري بَدعي
عليك


مع كل طلـــــــعة صبح..... روح ياك يفــــــرقع
فيك


ليه تســـــرقه وانا بــيه..... مالحقــــتش
أتهـــــنــّى


وتسيبني قاعــــــــد هنا......لا رســـــالة ولا
رنــــة


ياللي عــــشان تمَـــــنه.......بعـــــــ
ناله نص
قيراط


بـــــعدك هقـــضـــــّيها.......طول عمري
سنــترالات


دلوقتـــــي ايه حـــــالك .....في غــُــــــربتكعــني


اوعي يكون فســـــدوك......وصبـــــــ
ـــحت
بتغـنـي


يااااخــــوفي وانت هناك......مبــــــادئــنا
تـنــساها


ويكونوا حطـّوا علـــــيك.....أفــــــلام مــــــــن اياها


ارجع يا محـــــــــمولي........يا مجـــمع
الأحـــــباب



ازاي تسيـــــب عشرتي.....وتعــــيش في أي
جراب

أنا هفضل أستنـــــــــاك.....ترجع في يوم يا
أصـــيل


أنا مش هجيب غـــيرك....لو فتـــحوا ميت
تــــوكيل

ولحد ماااااااااا تــرجع.....أنا مش هشيل محــــاميل موبايلى
مدونات &ام النور&

ليست هناك تعليقات: